.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مُهر قرمز ردصلاحیت بر پرونده انتخاباتی چهره های نزدیک به لاریجانی و روحانی
ردصلاحیت چهره‌های شاخص و نمایندگان ادوار مجلس، خیال طیف تندرو را راحت کرد تا بی دردسر وارد گود ....
مُهر قرمز ردصلاحیت بر پرونده انتخاباتی چهره های نزدیک به لاریجانی و روحانی

خبرآنلاین نوشت: نتایج اعلام شده از سوی شورای نگهبان حکایت از آن دارد که اکثر چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی و حسن روحانی نتوانستند از فیلتر این نهاد نظارتی عبور کنند و از حضور در انتخابات ۱۴۰۲ بازماندند. آنهم در شرایطی که این دو چهره از حامیان حضور در انتخابات و مشارکتی شدن انتخابات حتی در شرایط بسته و محدود فعلی هستند.

 

برخی‌ها معتقد هستند که ردصلاحیت چهره‌های نزدیک به علی لاریجانی یک پیام مهم سیاسی به او برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۴ است. در همین راستا، روزنامه سازندگی نوشت: «همین ردصلاحیت نیروهای نزدیک به لاریجانی، پیام مهمی به او و آینده سیاسی اوست که در همچنان بر همان پاشنه می‌چرخد و لاریجانی نباید تصور کند که وضعیت تغییر کرده است. نیروهای پایدارچی همچنان فعال و نگران لاریجانی و طیف او هستند زیرا لاریجانی می‌تواند لیست اصولگرایان را با چالش روبه‌رو کند، لاریجانی می‌تواند آرای سنتی آنان را بشکند، لاریجانی می‌تواند آنهایی که با اندک آرایی وارد مجلس شده‌اند و می‌شوند را با بحران سیاسی مواجه کند. پس زدن او و تلاش برای ردصلاحیت نزدیکان و هواداران او پیشگیری از یک اتفاق دیگر است. اگر لاریجانی این مجلس را بگیرد ۱۴۰۴ نیز می‌تواند چالش بزرگی برای جبهه پایداری و رئیسی به وجود بیاورد.»

 

منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا، که در انتخابات مجلس تایید صلاحیت شده است، با گلایه از نوع احراز صلاحیت‌ها به خبرگزاری خبرآنلاین گفت: «آقای لاریجانی به دنبال این بودند که دوستان ادوار مشارکت بیشتری در ثبت‌نام برای انتخابات داشته باشند که تنور انتخابات داغ‌تر شده و منویات رهبری تحقق پیدا کند. من چهارنفر را نام می‌برم که آنان ردصلاحیت شدند در حالی که نیم میلیون رای برای جمهوری اسلامی ایران می‌توانستند بیاورند.»

 

وی تاکید کرد: «مثلا آقای جواد کولیوند یا آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی، من مطمئن هستم آقای جعفرزاده ایمن‌آبادی از حوزه انتخابیه رشت بیش از صدهزار تا رای دارد. من مطمئن هستم کف رای آقای کولیوند در استان البرز صدهزار است. آقای نادر قاضی‌پور در ارومیه صدهزار رای دارد. سه نفر را نام بردم که بالای سیصدهزار رای دارند. آقایان جواد جهانگیرزاده، فریدون همتی، عزت الله یوسفیان ملا که قاضی القاضات کشور بودند، سید هادی حسینی رد صلاحیت شدند. مجموعه این تعداد افراد یک میلیون رای است. شما که این افراد را رد کردید، طرفداران آنان لج می‌کنند و پای صندوق رای نمی‌آیند.»


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.